Otel Forum

İnova Panorama

Otel Forum » Genel Konular » Şikayet Kutusu » Akbank Şikayet Kutusu
Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 07-09-2009, 07:49 PM   #1
Admin
 Admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Forum Yöneticisi
Üyelik tarihi: Apr 2009
Mesajlar: 358
Standart Akbank Şikayet Kutusu

Türkiye'nin en eski bankalarından birisi olan Akbank ile ilgili yaşadığınız sorunları bu kısımda bizlerle paylaşabilirsiniz. Lütfen bu kısıma yazmadan önce Akbank Müşteri Hizmetlerini aramış ve bir çağre bulamamış olunuz. Akbank müşteri hizmetleri telefon numarası : 444 25 25 'dir.


Dilerseniz Otel Forum şikayet defteri içerisinde kendinize özel bir konuyu şu linki takip ederek oluşturun. Kendinize özel bir konu oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Akbank Web : http://www.akbank.com.tr/
Akbank Telefon Numarası : 444 25 25
Admin isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 09-26-2009, 05:59 PM   #2
Admin
 Admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Status: Forum Yöneticisi
Üyelik tarihi: Apr 2009
Mesajlar: 358
Standart

Akbank ile ilgili şikayetlerinizi bu kısımdan Otelforum kullanıcılar ile paylaşabilirsiniz.
Admin isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 03-01-2010, 05:25 PM   #3
YAYLA18
 
Status: Yolcu
Üyelik tarihi: Mar 2010
Mesajlar: 1
Standart

Merhaba arkadaşlar benim sorunum akbank axess kredi kartlarıyla ciddi sorunlar yaşamaktayım
06/01/2010 tarihinde pendik velibaba'da bulunan aydın mobilyadan 2750.00 tutarında 12 ay taksitli 2 ay taksit ertelemeli ürün aldım kredi kartımla çektim limit yetersiz dedi hemen müşteri hizmetlerini aradım limitimi yükselttim ve tekrar denediğimizde ise onay verdi ödemeyi yaptım.Daha sonra bireysel internet şubesinden hesaplarımı kontrol ettim tek çekilmiş 12 ay taksit olduğunu gördüm herşey buraya kadar güzeldi ve daha sonra bu ürünleri iade ettim axess kredi kartıma iade işlemi olması gerekliydi ve aydın mobilyanın sahibi aydın bey şubesiyle iletişime geçti şubesi akbank kurtköy şubesi ordaki serkan bey ve deniz bey bu konuyla ilgilenmişler kredi kartını iade slip girişini yapmışlar bunu ise 05/02/2010 tarihinde giriş yapmışlar istek üzerine ise slip girişini yaptıklarına dahi tarafıma faks çektiler daha sonra hesaplarımı bi kontrol ettim bide bakrımki ne iadesi aynı tarihde aynı anda 2 adet çekilmiş 2750.00 borç bakiyasi gördüm tekrar aradım bir yandan aydın mobilyayı aradım günlerce bir yandan pos cihazlarını bir yardan şubelerini bir yandan ise akbank genel merkezi aradım bu seferde 2750.00 12 ay taksitle ide işlemi yapıldığı gördüm ama halen diğer 2750.00 hesabımda duruyor anlamadım gitti 2750.00 alışveriş yapıyorum sonrasında iade ediliyor bi bakıyorum bi 2750.00 tura görünüyor diğeri iade ediliyor bunlar yatmazmiş gibide limit aşım faizi geliyor hesap özetime 17.00 tutar gitmediğim yer çekmediğim faks atmadım e-mail aramadığım şahıs kalmadı bu konuyu nasıl düzeltmem gerekli bilemiyorum
YAYLA18 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 09-06-2010, 04:39 PM   #4
tanse
 
Status: Yolcu
Üyelik tarihi: Sep 2010
Mesajlar: 1
Standart

AKBANK ŞİKAYET ...Acil ihtiyaçtan dolayı kendi hesabımda bulunan 1000 tl yı çekmek istedim.Yanlışlıkla kredi kartımdan nakit ihtiyaç kredisi kullandım.Sadece bir anlık dikkatsizlik..10 DAKİKA sonra geri ödedim.Şimdi masrafının olacağını tahmin etmişsinizdir değilmi.Evet tabiki masrafı oldu.10 dakika için 33.00 tl alındı. Bizim ülkemizde bankacılık Keseri hep kendine sallamayla oluyor.Avrupa bankaları bu kadar aç gözlü değilde ondan mı zarardalar yoksa? 10 dakikada aynı 5 günde aynı diye klasik cevaplar veriyorlar.Aynı masrafı kendileri ile çalışan bol paralı birine yapamazlar.Yada aynı şeyi avrupada bir bankada duyamazsınız..Araştırdım.Belli bir süreleri var o süre içersinde geri ödendiğinde masraf almıyorlar.Tabi bizim bankalarımız en iyi hizmeti veriyorlar demi.Aslında onların gözünde koyun gibi görüldükçe cebimizden para alma yöntemi daha çook bulurlar..
tanse isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 09-10-2010, 04:03 PM   #5
KingPasha
 
Status: Yolcu
Üyelik tarihi: Sep 2010
Mesajlar: 2
Standart

Bugun akbanka bir hesaba para yatırmaya gittim.Ama gittiğimde işlem yapılamıyordu.Hasköy şubesi bir bakarsanız sevinirim.BTM demi hata var yoksa bayrama özel birşey mi ? Bayram bitene kadar parayı yatırmak zorundayım.İlgilenirseniz sevinirim.
KingPasha isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 09-28-2010, 06:49 PM   #6
RelaX
 
Status: Yolcu
Üyelik tarihi: Sep 2010
Mesajlar: 1
Standart

merhaba saygıdeğer arkadaşlar benim sorunuö elimde dikkat etmeyerek aldığım bir akbank çeki var.ve çekin keşide günü geldiğinde bankaya getirdiğimde bu çekin keşide yeri yazılmadığından dolayı herhangi bir işlem yapamayacaklarını söyledilerkeşide yeri,tarihi yazan kısma sadece tarih yazılmış,bende onun altına keşide yerini kendim yazsam sorun olurmu birde keşide yeri tarihin altına üstüne sağına soluna vs yazılması çekin hükmünü öldürürmü acil yardım lütfen 3 gün dür bu konuyu düşünüyorum internette sağlıklı bir bilgi bulamadım bu konuda zaten hukuki anlamda imza yeri dışındaki boş bırakılan her alan keşideci tarafından,alacaklıya doldurulması sorun olmayan yerler diye duymuştum şimdi ben tarihin hemen altına keşide yerini yazarsam sorun çıkarmı

saygılarımla
RelaX isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 01-24-2011, 12:55 AM   #7
fataltr01
 
Status: Yolcu
Üyelik tarihi: Jan 2011
Mesajlar: 1
Standart

AKBANK GENEL MÜDÜRLÜĞÜ AŞ.

28.12.2010 tarihinde maaş kartımı Adana Numune Hastahanesindeki ATM'e maaş kartımı alı koydu.Aynı tarihte yeni maaş kartı talebi için genel merkezinize müracaat ettim.23.01.2011 tarihine kadar genel merkezinizi 3 kez aradım.çabuklaştırılacağı söylenildi.hala 26 gün geçmesine rağmen kart elime geçmemiştir.Bu seri çalışmanızı takdir ediyorum.

Adana Numune Hastahanesi
M. ÇOLAK
03222260331-1098(DAHİLİ NO)
fataltr01 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 07-27-2011, 05:31 PM   #8
bahar melek
 
Status: Yolcu
Üyelik tarihi: Jul 2011
Mesajlar: 2
Standart Akbank şikayet

Sayın AKBANK TİC. A.Ş Bende sabancı holding’e bağlı AKSİGORTA.A.Ş de çalışıyorum.Maaşımıda AKBANK TİC. A.Ş’den alıyorum. Banka işlemlerimin hepsini internet şubenizden gerçekleştiriyorum. 27.05.2011 tarihinde şirketimize ait paranın avans kapama işlemini gerçekleştirirken bağlı bulunduğum fomara şubesi müşterisine yanlışlıkla para havalesi yaptım. Şube ile irtibata geçerek durumu dekont ile izah ettim. Şube çalışanları müşteriye ulaşarak şubeye gelmesini ve durumun bundan ibaret olmasını açıklayarak hesabından paramın bir kısmını iade olarak aldım. Fakat müşterinin kullanmadığı hesap olduğu için benden hesap kesim işlem ücreti olarak 35 TL ‘ yi kestiler. Yani 200 TL’ lik bir havaleden sadece 165 TL’ sini alabildim. Ufak bir yanlışlık sonucunda benden kesilen ve ayrıca şirketime ait olan bu paranın iadesini talep etmeme ve şube çalışanlarının durumu operasyon yetkililerine bildirmelerine rağmen olumlu bir cvp alamamış olmamın dışında ayrıca hiç yakışmayan bir kelime ile karşılaşmış ( yanlış yapmasaymış sözü ) ve son derece üzülmüş bulunmaktayım. Sizlerden ricam bu durumu düzeltmenizi ve bana ait olmayan Aksigorta A.Ş şirketine ait olan bu 35 TL’ lik kesilen paranın hesabıma iade edilmesini istiyorum. Gerekenin yapılması yönünde yardımlarınızı rica eder, iyi çalışmalar dilerim.

BAHAR MELEK
bahar melek isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 08-06-2011, 03:08 PM   #9
mustafaakara
 
Status: Yolcu
Üyelik tarihi: Aug 2011
Mesajlar: 1
Standart

Akbankın 469010* numaralı müşterisiydim.Bugün Akbanka ait bütün hesaplarımı kapattım.Sebebi Ağustos 2011 tarihli ekstremdir. 1 haftadır müşteri hizmetleri ile görüşüyorum. toplamda 100 TL Yansıtılan kart ücretleri. Uzun yıllar bu banka ile sorunsuz çalışıyordum. Düzenli ödemelerimden dolayı ve çalışan personelin kota doldurmasına yardımcı olmak amaçlı hiç bir şekilde kart ücreti yansıtılmayacak denen ekkart formundan doldurdum. Kargoyu kabul etmememi söylediler. Aynen öyle oldu. Aradım müşteri hizmetlerini kartı kabul etmeyeceğimi ve iptali için talimat verdim. Nasıl olmuşsa bu talebim Akbank tarafından dikkate alınmamış. Hatta yetmiyormuş gibi forma istinaden benim bilgim ve haberim dışında başka ek kartlarda çıkartmışlar. Tabi bu kartların hiç biri bana ulaşmadı ve bilgim dışındaydı. Ağustos ayında bu kartlara ait 25 er TL lik kart ücretleri yansıtmışlar. Müşteri hizmetlerini aradığımda sürekli farklı bayanlar çıkıyor ve farklı bilgiler veriyorlar. Daha doğrusu yardımcı olmaktan ziyade sorunu yüklemeye çalışıyorlar. İptali için hiçbir şey yapmayıp ücreti benden aldılar
mustafaakara isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 08-26-2011, 11:42 PM   #10
serhat01
 
Status: Yolcu
Üyelik tarihi: Aug 2011
Mesajlar: 1
Standart

benim akbanktan neo diye hesabım var bu hesaba smsşubesi üyeliği geldi ben bunun iptal edilmesini istiyorum
saygılarımla



SERHAT ÜNAL
0541 845 76 92
serhat01 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
sikayetvar, şikayet, şikayetler, şikayetvar


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı

Hizli Erisim

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ana Sponsor : Henüz yok
Donanım Sponsor :Henüz yok
Yazılım Sponsoru : Henüz yok
Sponsorluk hakkında Detaylı Bilgi

Otel Tanıtımı | 5 Yıldızlı Oteller | Köy Evleri | Erken Rezervasyon | Tur Firmaları | Bölge Resimleri | Otel Şikayetleri | Otel Oyunları
Copyright © 2007 - 2009 Otelforum.com Tüm hakları Otel Forum 'a aittir. Makale yazıları ise site yazarlarına aittir.